Popüler Yayınlar

5 Şubat 2011 Cumartesi

Hıyarsız bir salata da yedim ben zamanında

Şimdi biber beni bırakınca benim bir sapıtma dönemim oldu tabi. Saçma sapan içmeler, tam bir ergen çocuk gibi. Zaten o snee üniversite falan da hayal oldu. Sar başa, tekrar sınava hazırlan derken dersaneye yazılma zorunluluğu oluştu yine. Ama tabi sapıtmış dönemim diyorum ya gereksiz biri ile sevgili olmuşum.
Sonra dersanede başka bir çocuk var diye bu gereksiz dediğim çocuğu bırakıyor öbür çocukla başlıyorum tabi. Hani kapılmıycam ya ben kimseye. Aay bu çocuk da tam bir sapık çıkmasın mı? Biberden sonra nasıl garip geliyor bir erkeğin iki cümlesinden birinin bize gidelim olması. İşim var falan diye yok diyorum devamlı. Çocukla gez, toz ama bir cümle kurunca başını çevir modundayım devamlı. Çocuktan niye mi ayrılmıyorum, ee biber için ağlayıp zırlayıp, sonra onla barışmıyım diye. O sırada hıyarın teki de ezici bakışlarla bana bakıp duruyor. Bu sapığın arkadaşı. Tabi ben o zamanlar sapıtmış insan olarak herkesle yakınım derken, bunla da arkadaş olduk. Nereden biliyim büyüyeceğim erkeğin, hayatımı değiştirecek adamın o olacağını. Bildiğiniz, it diyeceğiniz bir adam. Eski sevgilileri ile yaşadığı her şey masa üstünde resmen, kızlarla herkes dalga geçiyor. O derece iğrenç biri tabi ben kankisi olduğum için ben de tüm özel hayatını biliyorum bu hıyarın. Anlatıyor bu saf saf bana da. O sıralar da biz bu sapıkla ayrıldık tabi. Aaay o da ayrı bir hikaye ben bu sapıktan artık korkmaya başladım iş hiç normal gitmiyor. Bize gidelim olayları aştı artık, aldım bu sapığı karşıma bitsin sen de artık istemiyor gibisin diye maval okuyorum ama sapık hiç oralı değil. Yok olmaz falan dedi. Ben geri döndüm tabi arkadaşlarımın yanına yok ayrılmak istemiyor dedim. Hepimiz bir dertli, bir kederliyiz. İki gün geçmedi bu geldi ben istemiyorum bitsin diye.
İşte o gün ilk defa şunu yaşadım insanlar en basit mantıklı ayrılan bendim demek için en saçma hareketleri yapabiliyor. Tabi ben şuurumu kaybettim resmen. Kız topluluğu olarak, hem sövüyor, hem seviniyor hem de saçmalıyoruz kendi aramızda. O sırada benim hıyar geçti önümden. "Çok sevdiğin sevgilin mi terk etti seni" dedi ve güldü. Ardından da gitti. O gün o kadar anlamsız bir noktaya geldim ki. Napıyorum, neler oluyor diye.
(ps: geçmişten bahsetmem lazım ki bugünlere gelebileyim:D bu eski hikayelerin sebebi temel oluşturma çabam. çok çok öptüm:D)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder