Popüler Yayınlar

29 Ocak 2011 Cumartesi

Şimdi Ben Başlayayım, Sonra Belki Siz de Okursunuz

Aslında yaşadığım şeyleri hep kağıda dökerim ama hep gizli saklı olur, kimseler okuyamaz ama bu kez bir cesaret geldi. Belki de muallakta olmamdan ötürü. Belki artık yaşadıklarımla tek başıma başa çıkamama ihtimalimden dolayı. Ya da çevremdekilerin verdiği basit akıllardan sıkılmam hatta onları uygulayamamam. Ay bu giriş çok uzun oldu, fark ettim ben onu. Nerden başlasam karar verememiştim ama şimdi bir şeyler netleşti.
3 yıllık bir ilişkinin ardından bu kararı aldım. Aslında hala ardı olmuyor çünkü benim hıyar bir bitişi kabul etmiyor ama en azından yaşadıklarımı burdan okuyup belki de gelen yorumlardan utanıp aynı hataları yapmamak için açtım(Tamam fark ettim biraz kötü söyledim ama kendime bir uyarı sistemi kurmak istememin nesi kötü ki).
Yani bir kadının kendini daha küçültmemesi gerek diyorum. Ha ben bunu çokca yaptım benim için cümle daha fazla küçültmemesi olmalı. Neyse drama dönüşmesin. Aldatıldığım hem de bir kere değil bunu öğrendiğim bir ilişkiye hala devam etmem evet tamamen aşık olmamdandı. Ama artık karşımdaki insana olan hislerimin kuvvetinden şüpheli olduğum için devam etmek istemiyorum. Lan aslında çok güzel günlerimiz de oldu. Bitmese mi?(Kızım hasta mısın çok düşündün sen bunları, sus bakıyım.)
Bu ilişki tam gökten iner gibi girmişti hayatıma. Tam tüm umutlarımın bittiğini sandığım bir dağılmışlığın ardından. Anlarsınız sizi kurtarır bir şeylerden ve böylece sizde onu yaptığı tüm kötülüklere rağmen kötü bir konuma sokmak istemezsiniz. İşte öyleydi.
Hakkaten kötü durumdaydım be. Lise yıllarımı harap etmiştim bir erkek uğruna. Gece 12ye kadar içip, kafamı gerçekten insanlar önünde duvarlara vurup ardından eve gelip aileme arkadaşımın babasının öldüğünü söylediğim günlerden sonra karşıma çıkmıştı bu hıyar. Ha bu da iyi oldu. 3 yıllık bitme evresindeki ilişkimdeki insanın adı hıyar olsun bu arada.Hani kurtarıcı olan arkadaşın. Bu arada lise hayatımı mahveden dangoza ne desem diye düşünüyorum çünkü bundan sonra hikayeleri yavaş yavaş anlatacağım ve bu ikisinden bahsetmem gereken çok yer olacak, o da bi sebze olsun dicem ama ona layık bi sebze bulamadım valla. Hah o dangoz da biber olsun. Çok yakıştı, acıydı zaten.
Bu yazıya aldanıp caymayın arkadaşlar. Her şey güzel olacak. Yazanlar da, sadece bir giriş olsun istedim. Ben mi daha ismimi bulamadım gökten indim, yeter mi? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder